The Liebster Award

Hi everyone 😀 First of all, in this post I will write with full english ok?

Again. Hi everyone 😀 How are you? As you guys can tell from the title, I’ve been nominated for The Liebster Award by Beautify|elinivana. So thank you so much Elin ^^

The Liebster Award is given to up and coming bloggers who have less than 200 followers. So, what is a Liebster? The meaning : Liebster is a German word that means sweetest, kindest, nicest, dearest, beloved, lovely, kind, pleasant, valued, cute, endearing, and welcome. Isn’t that sweet? Yes it is! Blogging is about building community and it’s a great way to connect with other bloggers and help spread the word about newer blogger/blogs.

The Liebster Award
Continue Reading

My New Bubbi Brushes!

Hai semua! Apa kabar ^^

Jadi pasti kalian udah bisa nebak dari judulnya, aku baru aja beli brush set baru, yaitu New Bubbi Brushes by Bubzbeauty! (dan Tim… lol) dan di post ini aku mau nunjukin aja penampakan brushes nya ke kalian semua 😀 aku belum bisa review soalnya aku belum sempat pakai semuanya. Nantikan yah reviewnya ^^ oh dan yey untuk Bubzbeauty (AKA Lindy) yang baru aja menikah dengan Tim ^^ 

Hi all! How you doin’?

I bet you can guess already from the title, I just bought a new brush set, it’s the New Bubbi Brushes by Bubzbeauty! (and Tim.. lol let’s not forget him) and in this post I want to show you what it looks like. Maybe kinda like a haul? I can’t review it yet because I haven’t use them all. I will review them soon, do not worry ^^ oh and congrats to Bubzbeauty (AKA Lindy) that’s just married to Tim ^^

My New Bubbi Brushes! by Jessica Alicia
Continue Reading

Review : Japan Softlens AGEHA Selection Models

Hai semua 😀 apa kabar?

Kalian semua tau kan, aku seorang pengguna kacamata. Aku udah bertahun2 pakai kacamata, kalau nggak salah dari SD kelas 2 atau 3. Aku sebenernya sekitar sejak SMP pingin nyoba pakai softlens, tapi aku belum pernah nemu yang cocok, yang nggak ngganjel atau yg nggak susah makainya. Tapi softlens yang aku mau review ini, cocok banget buat aku. Kenapa? Lanjut baca ya 🙂 Dan di post ini aku menggunakan 1 bahasa aja, soalnya review ini aku tujukan untuk orang Indonesia aja 😀 Soalnya brand softlens ini ada di Indonesia (meski asalnya dari jepang sih)

Continue Reading